.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه ها/خداحافظي شفقت و سلام كريمي
در مراسم معارفه و توديع استاندار مازندران سالن شماره يك استانداري مملو از جمعيت بود بطوريكه علاوه بر حضور ايستاده حاضران ، سالنهاي مجاور نشان از ازدهام جمعيت بود. يكي از تفاوت هاي مراسم توديع و معارفه امروز شفقت و كريمي كه حال و هوايي ديگري داشت
حاشيه ها/خداحافظي شفقت و سلام كريمي

**در مراسم معارفه و توديع استاندار مازندران سالن شماره يك استانداري مملو از جمعيت بود بطوريكه علاوه بر حضور ايستاده حاضران ، سالنهاي مجاور نشان از ازدهام جمعيت بود.
** يكي از تفاوت هاي مراسم توديع و معارفه امروز شفقت و كريمي كه حال و هوايي ديگري داشت ،در اين مراسم بر خلاف مراسمات توديع و معارفه گذشته ، با گل و لبخند به اتمام رسيد.
** ابوطالب شفقت استاندار سابق مازندران در متن سخنراني خود در كنار تشكر از همه همكاران ،بويژه از خانوده ،والدين ،رسانه ها و محافظانش قدرداني كرد.
** سرپرست وزارت كشور در پاسخ به يكي از خبرنگاران در باره تغييرات استانداران و وضعيت شفقت گفت:از تجربه شفقت در استان ديگر استفاده خواهد شد.
** تيم محافظان سيد مهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور مانع از حضور آرام خبرنگاران در كنار وي شدند كه اينكار باعث نگراني و اعتراض خبرنگارن حاضر شد كه در پايان با عذر خواهي هاشمي پايان يافت.
** آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران در مراسم توديع و معارفه گفت:بهتر بود باقيمانده عمر دولت نهم اين جابجايي صورت نمي گرفت.
** شفقت در مراسم توديعش گفت:زيباترين لحظه لحظه مديريت در استان حضور در روستاههاي محروم و بازديد از قابليت و مشكلات 1500 روستا در مازندران بوده است و گفت:افتخار ميكنم كه سرباز انقلاب هستم.
** در اين مراسم مقيمي،يو سف ن‍ژاد،شجاعي ،ادياني،كريمي فيروزجايي،نمايندگان مازندران در مجلس هشتم حضور داشتند.



**** سخنرانان ابتدايي مراسم بويژه نمايندگان استان در مجلس خبرگان با اشاره به عدم لزوم تغيير استاندار در اندك زمان باقيمانده از عمر دولت نهم، اقدام وزارت كشور را مورد انتقاد قرار دادند كه سرپرست وزارت كشور در واكنش به آن ضمن سخناني مجمع نمايندگان استان را در اين جابجايي دخيل دانست. در اينجا دكتر شجاعي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي تقاضاي وقت براي صحبت كرد و تصريح نمود: جهت روشن شدن ذهن حضار بايد بگويم كه وزارت كشور، نمايندگان استان را در مقابل عمل انجام شده قرار داد يعني پس از قطعي شدن اين تغيير موضوع را به نمايندگان اعلام و از آنها خواست كه از استاندار جديد حمايت كنند. شجاعي با اشاره به كارنامه قابل قبول كريمي در مازندران و آشنايي وي با مسايل استان، او را فردي مناسب براي اين سمت دانست و در عين حال خاطر نشان ساخت: نمايندگان استان معتقد بودند در 8 ماه باقيمانده از عمر دولت بهتر است مهندس شفقت به كار خويش ادامه دهد.

دبير مجمع نمايندگان استان تاكيد كرد استاندار جديد اگر مي‌خواهد شعار شكوفايي و نوآوري را در برنامه‌هايش جاري و ساري نمايد بايد با رسانه‌ها بويژه مطبوعات تعامل برقرار كند يعني همان كاري كه شفقت همواره به آن توجه نشان مي‌داد.
آيت اله طبرسي در انتقاد از جابجايي‌هاي مكرر استانداران در مازندران و عمر كوتاه فعاليت مديران ارشد كه بهرحال به نفع استان نخواهد بود، لزوم ثبات مديريتي در مازندران را در قالب جمله‌اي معترضه و طنزآميز گوشزد كرد و گفت: استاندار جديد را با ميخ به زمين بند مي‌كنيم تا تكان نخورد!
شفقت نحوه بركناري خود را غافلگير كننده ارزيابي كرد و اظهار داشت: براي بازديد در سواحل خزر بسر مي‌بردم كه از طريق SMS
در جريان اين امر قرار گرفتم!‌ وي آنگاه كه به توصيف سخت‌كوشي و تلاش‌هاي صادقانه‌اش مي‌پرداخت وقتي به آنجارسيد كه اعضاي خانواده‌اش حضور شبانه‌روزي وي در محل كار را تحمل مي‌كردند، بغض سنگيني گريبانش را گرفت طوري كه حضار سخت تحت تاثير قرار گرفتند و سرپرست وزارت كشور هم گفت: آقاي شفقت در قضاوت عجله كرده چون تعويض او به معني ناتواني ايشان نيست بلكه ما قصد داريم در جاي ديگر از وجودش استفاده كنيم.





استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 تير 1387
هیچ فرقی نمی کند . بلند پروازیهای منطقه ای و جهانی آقایان تهرانی فشارو تورم را بر کشور تحمیل نمود . قطعنامه 598 دیگری را .....
نا شناس 13 تير 1387
مهندس نیکنام نماینده رامسرهم حضورداشت چراشمال نیوزاذذکرنامش حذرکرده؟!
مازندرانی 13 تير 1387
جناب شفقت عزیز:اگر قرار بود که با بازید کردن از جایی مشکلات مردم آن مناطق حل می شد که ما الان می بایست هیچ مشکلی در مملکتمان نداشتیم چون آقای دکتر احمدی نژاد کل کشور را از نزدیک بازدید کرده اند.
مشکلات استان ما با هزاران هزار از این بازدید ها حل نمی شد که نمی شد.مشکل اینجاست که در وهله اول خود ما مسئولین نمی خواهیم که خالصانه و مخلصانه بدلیل کوته فکری حاصل از تعصبات کور قومی و منطقه ای قدمی در جهت حل مشکل سایر نقاط استان برداریم و در وهله دوم هم اگر بخواهیم که کاری انجام دهیم بدلیل اینکه در سطح اول مدیریت کشور فرد یا افراد برش دار و با نفوذی که در تصمیمات کلان کشور دخیل هستند نداریم آن نیت خیر و قصد انجام خدمت در همین مرحله ابتدایی ابتر می ماند و نتیجه همین می شود که به اعتراف خود شفقت بعد از سه سال ما در مازندران دچار فقر سبز هستیم و با تاسف باید عرض کنم که در دو دولت 16 ساله قبل که بهیچ وجه حتی در دولت عدالت محور آقای دکتر احمدی نژاد که بسیار بسیار به آن امید بسته بودیم نیز این فقر سبز از مازندران ما زودوده نشده است چرا که حق گرفتنی است.ما شیعه آن امامی هستیم که در مطالبه حقوق مردم و استفاده از بیت المال حتی با نزدیکترین افراد خانواده اش برخورد می کرد و ملاحظات خانوادگی و سیاسی و قومی مانع از استیفای حقوق حقه مسلمین توسط ایشان نمی شد.
وقتی جناب رئیس جمهور دستوری را مرقوم فرمودند این دیگر وظیفه مسئولین ماست که جهت تحقق بخشیدن به آن نهایت تلاش و کوشش خود را بکار گیرند چرا که ذره ای اهمال و کوتاهی در این امر سبب می شود که استانهای دیگر بسرعت وارد عمل شده و از تشتت آرا و اختلاف درون استانی ما بنفع خود سو استفاده کنندو بعضا مصوبات و پروژه های حیاتی برای استانمان را به سمت خود سوق دهند.
از قول نماینده ویژه رئیس جمهور که در ارتباط با وضعیت صنعت نساجی به قائم شهر آمده بود عنوان شده بود که مشکل اصلی تامین 20 میلیارد تومان بودجه برای خرید ماشین آلات جدید و انتقال واحد های نساجی به شهرک صنعتی است !!!ولی همین دیروز در خبرها خواندم که برای تکمیل(توجه کنید تکمیل)ورزشگاه نقش جهان اصفهان که قبلا افتتاح هم شده بود 15 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که قرار است طی سه قسط به آنها پرداخت شود.
شما این ورزشگاه را مقایسه کنید با صنعتی همچون نساجی که رونق دوباره آن ارتباط مستقیم با زندگی و معیشت هزاران هزار نفر شهروند این استان دارد.
ذغال سنگ البرز مرکزی واقع در سوادکوه که روزگاری هزاران هزار نفر در آن مشغول بکار بودند امروز چرا باید از حرکت بایستد و بسیاری از نان آوران خانوار شرمنده اهل و عیال خود باشند.
کارخانه خودروسازی بابل کارش بکجا کشید که هنوز هیچی نشده صحبت از انتقال آن بمکان دیگری است!
آیا وضعیت صنایع و معادن در استانهای دیگری چون اصفهان و کرمان و یزد و ...نیز همانند مازندران است؟قضاوت با شما.
نا شناس 14 تير 1387
مردم مازندران شفقت را نه بخاطر استاندار و یا وزیر و وکیل بودنش دوست دارند، شفقت را بخلوصش به صداقتش به یکرنگی به ساده زیستی به محروم دوستی به مردم داری دوست دارند.دست حق بهمراهش و خداوند یار و یاورش باشد


نا شناس 14 تير 1387
شفقت مظلوم آمد، مظلوم ماند، مظلوم رفت و خار چشم دشمنان بود
دلاور 15 تير 1387
حناب شفقت سلام اگر شما در انتخاب معاونین چون ... دقت میکردید کار شما و استان محروم مازندران به اینجا کشیده نمیشد .تا کی ما باید تاوان بی تدبیری بعضی از مسولین استان و شهرستان را بدهیم .چرا نساجی تاکنون احیا نشد چرا آقایان مشکل صنعت نساجی را حل نکردند و فقط و فقط شعار میدهند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.